Sungai Pelek

22:18 As Sweet As Sugar 0 Comments


Diri Saya
Saya pulak tegas, tetap pendirian. Ecece ada jugak keburukkan kat saya ni. Saya terlampau honest dengan pendapat saya ( kena belajar kawal ni). Saya suka makan sesedap, travel ( sapa x suke kan, semua orang suka travel bwahah)
Saya kacukan Cina & Melayu (mak cina bapak melayu) umur muda lagi tak tua pun.
Dilahirkan hari Ahad Pagi pada 1989 dalam 6 pagi time orang bang subuh, keluar2 je saya terus sembahyang subuh tau. ( just kidding ) kena dengar azan pada telinga la :p

Mak saya cakap saya ni cepat berjalan , umur 10 bulan dah boleh berjalan. Masa sekola saya sangat aktif, suka sangat masuk semua jenis sukan tapi kan x pernah dapat no.1. selalu dapat no.2 je Mungkin kena sumpahan anak kedua kot.

Masa darjah 1-2 saya sekola die Sekolah Kebangsaan Sungai Pelik.
Yang saya ingat saya buat Origami pastu saya jual. Saya buat purse dari buku sekola saya, kotak dari kertas, paper color. Tak sangka laku jugak. Rm 0.20 sen & Rm 0.50 sen saya jual. Memang buku latihan sekola saya selalu habis. Lepas dah lipat2 saya warna cantik2 then baru saya jual.

Everything about Marketing
Saya ingat masa saya nak jual tu saya cakap, Senang nak asah pencil, takyah pegi tong sampah belakang jauh sangat. Boleh asah dekat meja je. Huehue Pandai tak.
Dekat sini saya ada seorang kawan baik. Nama die Nina. Lost in Touch.
Pepetang selalu sangat main dengan. Naik basikal main pasir, cabut rumput, tangkap belalang.


0 comments: