Diri Saya

22:17 As Sweet As Sugar 0 Comments


Salam Semua,
Ini merupakan 1st time saya buat blog. Saya start blogging ni pun ada sebabnya kenapa. Nak meluahkan nak sharing and caring.
Asalnya nak tulis kat diari. Tapi fikir2 dua tiga kali, xkan la nak bawak diari kehulu kehilir. Towl Tak
Huehuehue

Nama saya "Secret" eceh mesti korang ingat nama betul saya Secret..  Haha! Mestila kena rahsiakan.
Saya merupakan anak kedua kepada seorang lelaki yang hati nya amat terang. Apabile belajar sesuatu terus je dpt hafal. Power tak!Itu la ayah saya.

Mak saya pulak seorang wanita yang tegas, tak reti berjenaka, pandai berjimat, organise. semua benda nak buat tapi x menjadi tapi yang menyebabkan ibu saya seorang yang comel, die ni lurus bendul ayat2 maki hamun pun die x faha,. bayangkan " SHIT " pun die x faham ( dia pandai english tapi censored2 die x paham ) Haha comel tak. Bila kitaorg buat lawak die ingatkan bebetul plak.

Kakak saya lebih kurang macam ibu saya. Lurus bendul. Suke kena buli dengan kawan2 die. Kawan die fuh ramai nyer tidak terkata tapi ada lebih kurang 5 orang je yang boleh dipanggil kawan sejati. Kesian kakak saya ni.

Adik saya lagi sorang ni pelik. Bila balik rumah mesti duduk bilik 24h, hari2 duduk bilik tengok discovery channel la, sains this and that, build this and that, masa kecik suka pomen barang2 dia lah perosak segala barang2 elektrik. Tapi disebabkan ayah saya bagi die pomen barang, die jadi seorang yang pandai berfikir. Die ni senyap je. bila die start bukak mulut gahhhh die komplain je. Tapi kekadang best dengar die bercerita. Luar dari jangkaan korang, bukan gosip mengumpat. Die cerita pasal apa yang terjadi pada alam sekitar and benda apa yang telah orang cipta. Memang bila duduk dengan die ni leh jadi Einstein. Suka ajak saya pergi adventure tapi sedih sangat, sekarang saya tak boleh nak adventurous sangat. Dah ada baby

Adik saya yang bongsu ni, die creative over creative. Lain dari adik lagi satu. Mulut die ni macam ayam berak cirit. Membebel je, suke sakat kakak saya. Saya pun join sekali sakat kakak saya. Dari menyakat tu, terasa bahagia satu keluarga yang teramat sangat.
Die ni selalu nak ckp die je la yang betul, tapi die suka menolong orang. Manja dengan ibu saya,
Pakai baju koyak pun x kisah asalkan comfortable. Langsung tak kisah orang cakap ape kat die.


0 comments: